Lever lyxliv ;)

Livet rullar på i bra fart, har inte hunnit skriva här på evigheter… Hela flocken mår i alla fall finfint! Jag ägnar mig åt huset (någon gång i framtiden borde eventuellt kaoset kunna minska där), tomten (var kommer allt ogräs ifrån egentligen?!), hönsen (som trivs utmärkt med att gå fritt på tomten när jag är hemma (tyvärr rensar de inget ogräs)), hunden (pigg & glad, men inte lika galen längre), geocaching (både högt & lågt & långt borta), kompisar (finns det många av!) & så resor (har faktiskt aldrig rest så mycket som det råkar ha blivit sedan jag flyttade till hus).

Nästa domaruppdrag är i början av juli i Kalmar på GULDagility, men innan dess ska jag hinna med en vända till Island där jag bland annat ser fram emot att få rida på islandshästar i deras ursprungsmiljö!

Det här inlägget postades i Emma, Mina djur och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

