Rallytävling hos Färgelanda BHK

20130518-125030.jpg
Det gäller att njuta när man kan! 😉

20130518-125122.jpg

20130518-125140.jpg

Det här inlägget postades i Emma, Mina djur, Rallylydnad och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Rallytävling hos Färgelanda BHK

  1. Marketta skriver:

    Så du fick det lika trevlig som jag fick i Tierp. Jag fick hopphindret, fast jag hade helt glömt bort det. Sen när hopphindret kom på tal så kom jag på att jag hade ju ett som väntade där 🙂 . Hasse vart riktigt imponerad av den när han såg den.

Kommentera

