Nu är…

dundret-fix…jag hemma igen. Hade en mkt bra helg i Gällivare med agilityfolket ifrån BHK Malmen (+ de tävlande). Tävlingen var på ridklubben Dundret (fotot är taget uppe ifrån fiket) & jag sov i ett övernattningsrum på plats – alltid lika lyxigt att kunna bo på tävlingsplatsen. Banorna funkade som de skulle. Hopp 2B blev aningens svår, inget helnollat ekipage i den klassen, fast det var heller inte så stora startfält.

Nästa domarjobb blir inte förrän i början av april, men innan dess har jag en annan långresa (utomlands) att se fram emot!

Det här inlägget postades i Agility, Emma och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nu är…

  1. Ann B skriver:

    Fast ett nollat lopp blev det i H2B, enl. resultatlistorna! Riktigt roligt att kunna se banskisserna, plus där 🙂

    • nattlejonet skriver:

      Åh, jag frågade bara sekretariatet efter klassen & då sa de att ingen var helnollad, men du har helt rätt ser jag när jag kollar i resultatlistorna. Då känns det lite bättre som domare & banritare! 😉

Kommentera

