…& promenerat har vi gjort.

gula-stigen-fixJag tycker att det är underbart med all snön som har kommit – rent & ljust överallt! Vi har promenerat bla. på Gula stigen, längs med Fyrisån & i Kungshamn-Morga (där en av mina absoluta favoritslingor går) sedan jag bloggade sist.

Inser att det är lyxigt att bo som vi gör; hyfsat centralt (snöskottningen har fungerat alldeles utmärkt häromkring) & dessutom är det så många som är ute & går att (nästan) alla promenadvägar & stigar blir upptrampade ganska snabbt även utan skottning. Vardagslyx!!

Det här inlägget postades i Emma och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till …& promenerat har vi gjort.

  1. Marketta skriver:

    Jag kommer att sakna en del av våra promenadslingor för på dom är det skidspår nu och då har man inget där och göra. Men snön äntligen försvinner då är spåren våra igen 😉

    • nattlejonet skriver:

      Häromkring är det bara skidspår på åkrarna & på golfbanan & där brukar vi inte gå. Kommer vi ändå i närheten av skidspår brukar jag ha svårt att få Zappa att förstå att man inte får gå där – ”vadå, det går ju mkt snabbare när jag springer där det är platt snö…”. Som tur är märks knappt hennes tasspår. 😛

Kommentera

