Göra kamptamp?

Yvonne har gjort en bra beskrivning på hur man kan göra en variant av kamptamp – perfekt sysselsättning nu när det ofta är mindre kul väder att vara ute i!

           

Klicka på bilderna för att se dem i större format!

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Göra kamptamp?

  1. katinka skriver:

    Åh, så bra med en beskrivning! Flera har försökt lära mig det där men jag har gått bet. Med lugn och ro och en bra beskrivning finns det nog hopp om att jag ska kunna fixa det.

  2. katinka skriver:

    Tack!

  3. Marketta skriver:

    Den beskrivningen tycker jag såg krånglig ut. Den som Kicki visade mig är mycket enklare.

Kommentera

