Mina djurs plats

Någonstans på Öland strax till höger bakom kullen/upphöjningen men utanför fotot (på privat tomt med tillstånd av ägaren), ligger de av mina djur som har dött de senaste åren; katterna Essi, Oscar & podengon Deia. En fin plats.

Det här inlägget postades i Mina djur. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Mina djurs plats

  1. katinka skriver:

    Väldigt fin plats! Vår begravningsplats är inte lika fin men det är skönt att ha ett helt ”eget” ställe att gå till och minnas.

  2. toktassarna skriver:

    fint. Själv valde jag att inte ta hem Lovis aska, jag visste inte vad jag skulle göra med den (hon hade nog velat bli spridd över agilitybanan lixom…). Jag har tatueringen på min axel.

  3. baraomfiasflock skriver:

    Å så fint Emma!
    Vi har ett litet hus på Öland och där ska våra djurs aska hamna den dagen det sorgliga händer att de inte finns med oss längre.

Kommentera

