Gissa vad jag sliter med idag? ;)

20121028-112452.jpg

Bild | Det här inlägget postades i Emma och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Gissa vad jag sliter med idag? ;)

  1. katinka skriver:

    HInderflytt till något ridhus?

  2. katinka skriver:

    Stora flyttdagen idag tror jag, vår klubb flyttar hindren till ridhus idag. Dock kommer jag/vi att fortsätta träna ute, när det går att träna vill säga. Belysning är ju nästan ett måste för nu är det korta dagar…

    • nattlejonet skriver:

      Känns som att snön kommer när som helst, så flytt av hinder är skönt att ha gjort innan. Vill jag träna i ridhus går det att göra på annat håll än där jag förvarar mina hinder. 🙂 Belysning är iaf ett måste så här års…

  3. Marketta skriver:

    Agilityhindrena har vi haft i Norberg i några veckor redan. Dom som gick agilitykurs ville inte ha ett gyttjebad på köpet 😉 . Men rallylydnaden flyttade vi inte förrän förra veckan. Det är så tråkigt och vara i Semla när det är mörkt, fast vi har stora strålkastare på plan.

Kommentera

