Rolig domarpresent

Det är väldigt olika vad man får som domarpresent (& det är nästan aldrig man inte får ngt alls). I början tyckte jag att det var lite jobbigt att behöva ta emot presenter men nuförtiden uppskattar jag överraskningen! Ätbart, praktiska saker, grejer med lokalanknytning, personliga presenter, hundrelaterat (såklart!) – allt är roligt. Hos Nacka BK för nga veckor sedan fick jag en Snake pockets som jag aldrig hade sett förut. Tror att Zappa ska få testa den idag & så får vi se om den överlever…

Det här inlägget postades i Emma, Shopping och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Rolig domarpresent

  1. katinka skriver:

    Men vad är det egentligen?! Antar att det inte har med ormar att göra?

    • nattlejonet skriver:

      Klicka på länken så kommer du till en beskrivning! På ormen i mitten av bilden ser du fickorna tydligt.

      Min orm överlevde, men är ngt mer slemmig nu tack vare Zappa… 😉

  2. katinka skriver:

    Aha, nu fattar jag. Jag är rädd att ormens liv skulle bli ganska kort i det här huset ;-))
    Hoppas Zappa har kul med den länge 🙂

    • nattlejonet skriver:

      Jag trodde att Z skulle slakta den direkt men hon var faktiskt försiktig. När jag stoppar i godis, rullar ihop ormen & gömmer den utan att hon ser var, så hon först får leta & sedan pilla ut godisarna, så är hon sysselsatt en hyfsad stund!

      Men Bill fattar i vanlig ordning iiingenting… :-/

  3. Marianne skriver:

    Den där verkar kul. Tror jag att jag ska köpa till Aros också, så får vi se om han fattar 😉

Kommentera

