Hoppsan – vi leder!!

Enligt topplistan på hittaut.nu/uppsala/ så leder jag, Zappa & Bill (EZB) av alla sisådär dryga 3000 deltagarna! Det som är lite spooky är att det bara finns 125 kontroller att hitta… Hade trassel tidigare i somras när jag rapporterade via mobilen, meddelade supporten & sedan verkar det som att mitt konto fick två extra kontroller, oups.

Det här inlägget postades i Emma, Natur. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hoppsan – vi leder!!

  1. Malin skriver:

    Oj! Vad är det där för spännande??? Måste in och kolla!

  2. Marianne skriver:

    Riktigt bra jobbat! Jag har tagit fem stycken tror jag 😉
    Geocachar du också? Jag har precis börjat med det också, det är riktigt utmanande och skoj. Där har jag bara tagit åtta stycken än 😉

    • nattlejonet skriver:

      Tack! 🙂 Du har nga veckor till på dig att ta fler kontroller… 😉 Jodå, jag geocachar också, blev mkt i början av året men sedan har jag haft fullt upp med annat. Får väl roa mig med det i vinter (om man kommer åt cacharna).

Kommentera

