Rally i Bollnäs

En väl arrangerad tävling idag där jag enbart har träffat trevligt folk & allt flöt på bra. Ovanligt jämn & hög kvalité på ekipagen i alla mina tre klasser – sådant är extra roligt! Vid min bana hade jag hjälp av två andra (agility-)domare som skrivare & honnörsfunktionär, kändes stabilt. 😉

Nu laddar jag om för att döma nästan 300 starter på Stockholms-DM i agility på SBKs Sthlmsavd. imorgon…

  

Klicka på banorna för att se dem i större format!

Det här inlägget postades i Emma, Rallylydnad och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Rally i Bollnäs

  1. Marketta skriver:

    Ser ut att vara roliga banor det där. Vi höll oss på hemmaplan och jävlades med slalomet. När vi tränar slalom så går hon alltid så bra. Men på tävlingar så kan man säga att 90 % av disken kommer i slalom. Jag brukar ju inte ta om heller när hon gör fel för att inte tappa fart nu är vi äntligen fått lite av den varan också.

    • nattlejonet skriver:

      Fundera på om du gör ngt annorlunda vid slalom på tävling… Annars är det bara att tävla & ha tålamod tills det lossnar – för det brukar det göra förr eller senare!!

  2. nydalafavoriter skriver:

    Jag tävlade i fortsättningsklassen och var supernöjd med din bana! Den såg jätteklurig ut på banskissen, men den var flytig, rolig och alldeles lagom klurig när man väl var inne på banan! Dig tävlar jag gärna för igen 🙂

Kommentera

