Krönika i Hundsport om nya, fristående agilityklubbar

Klicka på bilden för att komma till artikeln!

Det här inlägget postades i Agility, Tidningar och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Krönika i Hundsport om nya, fristående agilityklubbar

  1. Marketta skriver:

    Den där artikeln kommer jag ihåg, var det inte med i tidningen också. Tråkigt att det är så. Har tom hört om en klubb, om dom skall ta nån agilityinstruktör utifrån, som vi brukar göra ibland, till klubben och behöver använda klubbstugan så får dom betala hyra för det 😮 . Alltså jag trodde ju att man hörde till samma klubb oavsett vad man sysslade med, men tydligen inte. Måste säga att jag är väldigt nöjd med klubben där jag är nu.

    • nattlejonet skriver:

      Det är väldigt olika från klubb till klubb efter vad jag har hört. När det går över gränsen för vad som är schyst & blir rent motarbete & mobbning så är det fruktansvärt illa. Varför kan man inte bara låta andra vara ifred liksom?

Kommentera

