Nedräkning

Om det inte händer ngt oväntat så har jag nu åtta dagars domarjobb kvar i år (hälften agility, hälften rally), sex av dessa domaruppdrag är inom den närmsta månaden. Ca 20-talet banor kvar att producera. Börjar känna mig lite tom i skallen, men som tur är brukar det liksom lösa sig när jag väl sätter mig & funderar framför banritningsprogrammet. So, let´s do it!!

Det här inlägget postades i Emma och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nedräkning

  1. toktassarna skriver:

    Galet… Jag har gjort mitt sista uppdrag för året. Men då blev det tre helger i rad 🙂

  2. Marketta skriver:

    Jag har nu lagt upp dom banorna jag gjorde till domarutbildningen på min hemsida 🙂 . Dom fick hamna där istället för på bloggen. Dom ligger under övrigt.

Kommentera

