Livsviktigt….

Är man som jag uppvuxen i närheten av havet, men inte bor så längre, finns det nog alltid ett behov av att då & då fylla på med de sinnesintrycken; att höra ljudet av rullande vågor, känna havsvinden, lukten av tång, sitta på en solvarm klippa & bara vara… Tja, det hanns också med i helgen när jag var på Åland – lycka!

Det här inlägget postades i Emma, Natur och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Livsviktigt….

  1. Marianne skriver:

    Jag förstår dig fast jag är asfaltsblomma av födsel och ohejdad vana hihi Fyrisån är ju inte mycket att komma med i jämförelse 😉 Det är nåt speciellt med havet 🙂

  2. Jag håller på att bli GALEN just nu…. Har inte varit på Åland eller vid något hav alls sen i mars. Bergen i helgen, hoppas på lite Atlantdoft 😀

  3. Marketta skriver:

    Är nästan likadan, fast för mig duger vatten som vatten. Jag brukar ofta på mina promenader när jag går hälsospåret eller ut till Hagudden sätta mig vid en bänk och bara titta ut över sjön. Det är tur att jag bara har nån minut till sjön. Jag skulle nog inte vilja bo så att jag inte hade promenadavstånd till vatten.

    Men fint var det alla fall där du var.

Kommentera

