Agility-KM:et

KM hos UHV igår: jag var där i god tid, det gick ovanligt smidigt att bygga banorna, allt flöt på bra & jag fick nöjet att se flera riktigt fina lopp – kul!

Mina banor kändes roliga redan när jag ritade dem & jag tror att de även var roliga att köra. Det var lite svårt som domare att hinna se både nerfarten på balansen & gungan bra (vilket jag visste redan på rit-stadiet) men på en mindre tävling kan jag acceptera en sämre domarväg & istället se till att röra på mig mer… Hade det varit ett större startfält hade jag ritat om, men som sagt, igår funkade banorna toppen.

Grattis till KM-vinnarna (& alla som gjorde bra insatser på banan)!

    Klicka på banorna för att se dem i större format!

Det här inlägget postades i Agility, Emma och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Agility-KM:et

  1. Tack Emma för att du tog dig tiden med oss.
    Och ja…det var jätteroliga banor att köra. Flytiga med knorr om man kan säga så:)

Kommentera

