Rapport NLKK

Oj, vilken bra dag jag hade igår! Allt flöt på som det skulle (jag vet att tävlingen var lite försenad i förhållande till PMet – men det var inget som strulade iaf), alla som jag hade kontakt med var trevliga & verkade ha roligt med sina hundar, funktionärerna gjorde ett bra jobb & ”mina” domarelever var duktiga! 😛

Therese gjorde sin domarexamination igår – & blev godkänd (grattis igen!) – så de rallytävlingsarrangörer som letar domare -> kontakta Therese!!

Förutom en mindre tankemiss som gjorde att jag fick ändra mästarklass-banan igår morse så var jag mkt nöjd med mina banor; bra flyt, lagom svåra & jag såg det skulle.

         

Det här inlägget postades i Emma, Rallylydnad och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Rapport NLKK

  1. Marketta skriver:

    Du kan väl skicka ett mail till mig om hur det gick till med examinationen när du har tid. Vi hade ju lite funderingar om det då på natten. Skulle vara roligt och veta vad man har och vänta sig.

Kommentera

