Mer agility med Zappa

Tänk, vi hamnade på Knivsta BK även igår eftermiddag/kväll! Kunde inte låta bli att starta Zappa även i den öppna agilityklassen som var 2a chansen på klass 3-banan i agility. Hon kändes inte riktigt lika på G som dagen innan, men kollar man på filmen så ser hon ut att trycka på rätt bra framåt iaf. Jag kände mig inte lika ringrostig & försökte vara mer offensiv, men så är det så att Z bara inte KAN låta bli att springa igenom en tunnel som är precis framför nosen på henne = disk… Vansinnigt roligt att få känna på att tävla igen, utan nga krav på prestation. Men, så sorgligt att min lilla hund håller på att bli gammal för åh, vad jag skulle vilja kunna fortsätta satsa på att träna & tävla med henne. Fast jag får istället glädjas åt allt roligt vi har haft, & så får det vara bra så!

Det här inlägget postades i Agility, Emma, Mina djur och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Mer agility med Zappa

  1. Petra skriver:

    Det var underbart att både se er på banan och träffa dig utanför!!

  2. Therese P. skriver:

    Ja, tyvärr har vi våra hundar bara till låns.

Kommentera

