Gott! :)

Vi drev runt rätt många timmar i skogen igår eftermiddag. Det var välbehövligt för mig; sortera upp i skallen & ladda lite ny energi. Att vara på en tävlingsplats är extremt socialt (& roligt!) & det är alltid ngt på gång & det gäller att hålla koll & fokus under hela tiden man är där, så för att balansera upp det behövdes en lugn dag i skogen. Dessutom hittade vi både blåbär, smultron & gula kantareller – mumma!

Nu har jag en långpromenad, lite banfix & den sista packningen att få ner i väskan, sedan flyger jag till Piteå. Vilken tur att jag har ngt att göra! 😉 Ska döma rally på fredagen (till sent in på kvällen), hoppklass på lördagen & agilityklass på söndagen – med inmätning av hundar kl. 6.15 & första banvandring kl. 7.00… Well, det blir säkert en bra helg!

Det här inlägget postades i Emma, Mina djur, Natur och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

