Nu…

…tar jag en bloggpaus på obestämd tid.

Stort lycka till alla ni som

ska tävla på SM i helgen!!!

Jag ska passa på att njuta av

sommaren ihop med mina djur –

& så får vi se vad som händer sedan! 😛

Trevlig sommar!

Det här inlägget postades i Emma, Hemsidan, Mina djur och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Nu…

  1. Marketta skriver:

    Du får ha en skön sommar, njuta och slappa det du hinner 😉 .

    Vi åker till Borlänge och tittar lite på SM live istället. Fast jag vågar nog inte stanna kvar där länge, kanske får hemlängtan :)) . Har ju bott där i 13 år, saknar dit lite. Men maken trivdes inte alls där. Du har väl hört att i Borlänge bor man länge 😉 .

  2. baraomfiasflock skriver:

    Ha en skön sommar! Kommer sakna dina inlägg. 🙂

  3. Marianne skriver:

    Jag önskar dig en riktigt härlig sommar! Ser fram emot ströinläggen så länge ;9
    Ha det gott! 🙂

Kommentera

