Brevet har kommit!

Det spännande som jag beställde till Zappa har kommit: ett DNA-test-kit! Egentligen accepterade jag redan för många år sedan att jag aldrig skulle få veta vilka raser som finns i Zappa, men sedan fick jag veta att man kan DNA-testa blandraser. Det är inte säkert att jag får veta allt; det kanske är för många raser inblandade eller så är det ngn/nga raser som inte finns i genbanken de jämför emot. Fast jag hoppas givetvis att jag får veta någonting iaf!!

Nu ska jag topsa lilla hunden, skicka tillbaka brevet inkl. tops med saliv på, & sedan är det ‘bara’ att vänta tills resultatet dyker upp i mailboxen…

Det här inlägget postades i Forskning, Mina djur och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Brevet har kommit!

  1. Marianne skriver:

    Vad spännade att man kan testa på det sättet! Hoppas du får veta vilka raser det är i henne 🙂

  2. baraomfiasflock skriver:

    Men uj så spännande! Det hade jag också velat veta om jag hade en blandis. 🙂

Kommentera

