Porträtt-foto

Bill fick ett nytt foto på sin sida förra veckan. Fotot togs i ett sån´t där ögonblick när han poserade av sig själv i nga få sekunder & jag råkade ha mobilen i handen – klicksedan hade han rest sig & ögonblicket var förbi.

Är iaf hyfsat nöjd med resultatet. 🙂 Jobbar annars på att lära mig photoshop bättre så att jag vid behov ska kunna redigera bilder (mer än det lilla som jag redan kan).

Det här inlägget postades i Mina djur och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Porträtt-foto

  1. Malin skriver:

    Jättefint!
    Jag brukar använda photoscape (ett gratisprogram att ladda hem) för det mesta. Ska man inte göra några större justeringar så är det mycket mycket lättare att hålla på med än photoshop!

Kommentera

