Inbjudan föreläsningar

Den 29 sept kl 10.00-14.00 kommer Dr. Kerstin Malm och föreläser om ”Empati – Hunden, Människan och Relationen”.

Föreläsningen är till för instruktörer och/eller den vetgirige som vill reflektera och fundera över frågor som bl.a varför har vi hund, vilken relation vill jag ha till min hund och hur får jag den relation jag vill?

Den 27 okt kl 10.00-17.00, är det dags för den duktige och kunnige vargforskaren Runar Naess att föreläsa om ”Din hund är en varg – men vem är du?” och som förstås vänder sig till dig som vill förstå hundars beteende bättre och få nya tankar och reflektioner över vad som fungerar bäst i vår roll som ”flockledare”.

Båda föreläsarna håller föreläsningarna i Skövde Hundskolas konferenslokal.

Anmäler man sig till båda föreläsningarna får man ett paketpris på 990 kr. Endast en föreläsning kostar 590 kr inkl fika, dryck och smörgås.

Anmälan sker till: kursanmalningar@skovdehundskola.se 
www.skovdehundskola.se

Långt fram i tiden, men båda föreläsningarna skulle jag definitivt kunnat tänka mig att lyssna på om det bara vore lite närmare till Skövde från Uppsala…

Det här inlägget postades i Kurs/föreläsning och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

