Dags för en kreativ insats

Efter en långpromenad ihop med hundarna så är det nog läge för mig att ägna mig åt att rita banor. Har två domaruppdrag nästa vecka, men framförallt så är det alla banor till tävlingarna i juli som det kommer att krävas en del tänkande & tid för att få till. Panikritande under tidspress brukar aldrig bli lika bra, kan bli ok, men det blir definitivt bättre resultat när jag har möjlighet att jobba med mina banor vid flera tillfällen. So, let´s go!

Ibland är det svårare än vanligt att få med hundarna på bild…

Det här inlägget postades i Emma, Mina djur, Natur och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

