Info om supporten av SBK-tävling

Om det händelsevis är ngn som läser här som inte är med på agilitylistan:

Hej listan

Den separata hundsupporten blev dessbättre ett kort äventyr. SBK håller nu
på att skola in två personer till i supporten och för att underlätta den
processen så kommer jag att göra lite inhopp i den officiella Zendesken
igen. Den ”egna” supporten hade därmed avsedd effekt och jag kommer därför
att stänga ner den igen. Förhoppningsvis kommer ni alla att få den hjälp ni
behöver den officiella vägen, via mig en liten stund till för lite svårare
ärenden men gradvis mer och mer av SBK:s personal.

MVH Erik

Det här inlägget postades i Agility och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Info om supporten av SBK-tävling

  1. Marketta skriver:

    Fniss….. min klubbkompis skulle bocka i att hennes hund kunde tävla i rallylydnad för hon skulle anmäla sig till en tävling. Fast hon hade varit på fel ställe. Hon ringde mig i panik och sa att hennes hund var borta. Jag hittade hunden efter mycket letande nånstans nere i Skåne. Så hon fick ta kontakt med supporten. Hon fick svar från Erik ”jag förstår inte hur folk tänker, inte för att jag påstår att just du är dum eller nåt, men jag förstår inte hur folk tänker” :)) . Efter det misstaget så blev det ett litet tillägg på sidan, att rutan flytta hund inte var till för uppflyttningar mm :)) .

    Jaja, det är av sina misstag man lär sig.

Kommentera

