Agility, agility, agility

Jag har dömt agility nästan hela dagen & det första jag gör när jag kommer hem är att starta upp livesändningen ifrån landslagsuttagningen. Miljöskadad? Nädå, inte alls… 😉

Mina banor idag verkade bra/roliga att springa, agilityn var lite svårdömd men annars ok. Jag backade dock in i slalom & höll på att ramla omkull när ett large-ekipage körde, domartabbe tror jag att det kan kallas!

     

Klicka på banorna om du vill se dem i större format!

Det här inlägget postades i Agility, Emma och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Agility, agility, agility

  1. toktassarna skriver:

    du, jag har snubblat omkull över A-hindret en gång… Vet inte om de tog kontaktfältet på andra sidan eftersom jag var fullt upptagen med att rulla undan så föraren inte skulle springa på mig.

Kommentera

