Hunnit mkt idag

Ungefär 7.30 checkade jag in på Märsta BK, byggde banan & dömde sedan ca 50 ekipage i nybörjarklass. Det ekipage som vann hade 100 p, & hade jag kunnat så hade jag gärna delat ut pluspoäng!

Åt & minglade på tävlingsplatsen innan jag åkte till hundvakten, där blev det en kombinerad hund-/ leta hitta utkontroller-/ geocachingpromenad tillsammans. Nu sitter jag & fikar hemma & ska rita färdigt lördagens banor… Banan här under är från idag (den sparas som vanligt även på sidan ”Rallylydnadsbanor”).

Vi kanske ses på MSBK imorgon, då ska jag döma agility klass 3 – ska bli kul!

Det här inlägget postades i Emma, Rallylydnad och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Hunnit mkt idag

  1. Katinka skriver:

    Hoppas lördagens bana blir klurigmed mycket högerhandling, det saknade jag idag 😉

  2. Katinka skriver:

    Tja, jag kan bjuda på kladdiga hembakade chokladkakor!

  3. katinka skriver:

    Nädå, jag lovar det 😉

  4. katinka skriver:

    Hoppas du får trevligt imorgon, vi ska åka och titta på landslagsuttagningen!

  5. Malin skriver:

    Tack för igår! 🙂

Kommentera

