Rally hos UHAC

Det var rallygruppträning hos UHAC igår kväll, egentligen hade jag annat inbokat men det blev ändrat så då kunde jag träna rally. Innan träningen diskuterade vi högerhandling & jag menade att eftersom Zappa mest är agilityhund så har hon inga större problem med att vara på min högersida. Just det, & vad hade vi mest problem med igår? Jo – moment 302 med högerhandling… Nåja, vi är ringrostiga båda två. 😉 Så nu ska vi träna på det + raka sitt/ligg/stå + front UTAN sitt fint + snabbt tempo UTAN att hetsa mig genom att försöka tugga på mitt byxben. *skratt*

Jag värdesätter verkligen att få dela liv med Zappa – hon är så enormt rolig att träna & umgås med!!!

Det här inlägget postades i Emma, Mina djur, Rallylydnad och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

