Nya halsband

För ett tag sedan såg jag fina halsband gjorda av Hugo och Hedda på en agilitytävling & kunde inte låta bli att beställa två var till mina hundar, & idag kom de två som inte fanns att köpa på tävlingen! För visst är det så att reflexer tar slut efter ngt år – & då måste det ju vara ok att handla nya halsband? 😉 De här föll mig iaf väl i smaken med fleecefodrat halvstryp & rexflexband invävt, dessutom passade storlekarna perfekt på båda hundarna.

Bill fick ett gult (matchande med hans täcke & reflexväst) & Zappa ett lila (som matchar hennes koppel (& faktiskt flera av mina mellanlager)), & så fick båda varsitt likadant grått. Men NU har jag köpstopp, ett tag…

Det här inlägget postades i Mina djur, Shopping och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

