Vardagen här & nu

Det har varit väldigt stressigt ett tag men den här veckan är det lite andhämtning. Finns definitivt saker att göra, skillnaden är att det inte är så många tider att passa eller resor att göra – skönt!

Pluggar, ritar banor, mailar, fixar praktiskt med mina hinder, är social på olika håll & går med hundarna. Har inte riktigt haft motivation eller energi att träna eller ta tag i större projekt & det kan delvis bero på att min farmor dog nyligen. Vi stod inte varandra nära, har knappt haft kontakt sedan jag flyttade till Uppsala för snart 10 år sedan, men det är ändå en sorg att hon är borta. Vädret spelar också in, tredje dagen på rad med regn, regn & regn är inte jättekul. Blåst stör mig inte (förutom när det blir som i Oxelösund förra helgen när hinder blåser bort…), regn däremot tycker jag är så tråkigt, blött & kallt – brr.

Fast har man hundar måste man ju ut iaf, & när man väl kommer ut så brukar det vara ok – & så gäller det att passa på när det är uppehåll! 🙂

Det här inlägget postades i Emma, Mina djur och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

