Agilitylandslaget 2012

Här finns aktivitetsplanen för agilitylandslaget 2012. Om 10 dagar är det dags för uttagningstävlingen i Björnidet i Smedjebacken. Det hade varit roligt att få se det men jag har domaruppdrag på annat håll just de dagarna. Hoppas på att få rapporter om hur det går istället!

Det här inlägget postades i Agility och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Agilitylandslaget 2012

  1. Marketta skriver:

    Känns faktiskt att jag är ganska glad över att slippa det istället 😉 . Fast jag försökte ju säga åt Kicki att jag kan ställa in det jag skall göra dom dagarna, men jag fick ett stort nej till svar 😉 . Det verkar vara lite körigt med funkisar andra dagen.

Kommentera

