Kurs-rapport

Tja, det blev en del missförstånd, irritation & lite väl mkt störning på kursen/i samband med kursen igår – men det har jag släppt nu. Bra som dåliga träningstillfällen ger ökad insikt & kunskap & det är det jag tar med mig. Jag får iaf mer & mer koll på vad jag har i andra änden av kopplet, så vi fortsätter helt enkelt med den grundträning vi endast har hunnit påbörja…

Det här inlägget postades i Agility, Emma, Kurs/föreläsning, Mina djur och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

