Sökmotortermer

Svårt att låta bli att hålla koll på hur många som besöker min hemsida/blogg & även hur ni hittar hit (om ni inte använder hemsideadressen, förstås). De absolut vanligaste sökmotortermerna som leder hit är:

  • Agilityhinder
  • Rallylydnadsbanor

Sedan kommer diverse blandningar av: mitt namn / Zappa / nattlejonet / skylthållare / rallylydnad / agilitybanor / banritningsprogram etc.

Roligaste/mest udda sökningarna:

  • gungar vid meditation (jag har iofs skrivit om meditation)
  • aprilskämt apollo djur (hade ett aprilskämt, bloggen handlar om djur, men apollo?)
  • roligare frukost (det inlägget finns här)
  • frakt Uppsala-Stockholm (?)
  • Beatles (??)
  • syfte med agility
Det sista kan man ju verkligen fundera över; vad är egentligen syftet med agility? Förutom det mest uppenbara som att aktivera hunden (& oss själva). Ngn som har ett, eller flera, bra förslag? 
Det här inlägget postades i Hemsidan och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Sökmotortermer

  1. fondelius skriver:

    Syftet! Enkelt! Det är kul och en utmaning till min hjärna!!! 😀

  2. Hur gör du en sån där? Jag vill också kolla upp vilka som läser bloggen:) Jag har också wordpress:)

  3. Och jag kom hit via Google och ”sökmotortermer” 😉
    Blev nyfiken på om jag kan se hur folk hittar till mig men jag bloggar under Devote. Typisk för om jag förstod det rätt genom att läsa här så måste man blogga på wordpress?

    • nattlejonet skriver:

      Devote har jag aldrig använt men wordpress funkar suveränt, tycker jag! Stabilt & med roliga xtra finesser som tex. sökmotortermer & detaljerad statistik. 🙂

Kommentera

