Duktiga hundar

Rallyträningen igår gick bra! Jag var inte världens mest ambitiösa eftersom det var en stressig dag men båda hundarna fick jobba litegrann. Zappa gick hela banan & även om hon var aningens trött (& rally-otränad) så gjorde hon gladeligen allt. Kanske skulle ta & tävla lite rally med henne iaf??

Bill fick sin störnings- & miljöträning & skötte sig över förväntan! Vi höll oss i utkanten av planen & tränade på sitt/ligg/stå/gå fot/front/höger- & vänster ingång på vår nybörjarnivå. 🙂 Har lite funderingar om hur jag ska träna vidare med honom som jag ska ta med lydnadscoachen Maria vid tillfälle.

Det här inlägget postades i Mina djur, Rallylydnad och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Duktiga hundar

  1. Maria & Piri skriver:

    Vi saknade dig lite igår!!! 😀 Coach jag vet inte jag… 😉

Kommentera

