Bra föreläsare inom etologi

Jag hade för ngt år sedan förmånen att få lyssna till etologen/ forskaren/ djurtränaren Karolina Westlund (när jag läste distanskursen Djurens beteende på Linköpings universitet). Då pratade hon om djurträning men hon håller även föreläsningar i bla. primatetologi, miljöberikning & beteendehantering.

I vinter har Karolina haft en föreläsningsserie hos Eva Bodfäldt (sista gången är den 26/4)  & jag hoppas verkligen att chansen att få lyssna på Karolina igen återkommer!

Det här inlägget postades i Emma, Forskning, Kurs/föreläsning och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bra föreläsare inom etologi

  1. Emma, vad roligt att du gillar kursen! Intresset har varit stort så jag funderar på att göra en ny omgång beteendehantering som helgkurs till hösten – många tycks ha gillat mixen av etologi och träning. Håll koll på min hemsida..! 🙂 //Karolina

  2. Ping: Återkoppling etologi-föreläsare | nattlejonet

Kommentera

