1 månad kvar

Nu är det bara ungefär 1 månad kvar tills hittaut.nu släpper årets karta! Nyhet för i år är att man ska kunna använda sin smarta telefon för att navigera fram till kontrollerna.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 1 månad kvar

  1. Marianne skriver:

    Nu har jag iaf registrerat mig på den hemsidan 😉
    Men tävla mot dig är igen idé…hihi…jag får tävla mot mig själv istället 🙂
    Ha det gott! 🙂

    • nattlejonet skriver:

      Äh, varför tävla – det är bättre att kunna ha roligt & försöka njuta av det man gör! 😉 Jag vet att jag kanske verkar lite extrem, men det är det där med att göra ngt lagom mkt… 😉 Kul har jag iaf & det hoppas jag att du också får!

Kommentera

