Jag har en plan:

Först längre promenad med de båda svart-vita djuren, sedan ska jag roa eventuella hemmavarande grannar (& mig själv) med slalomträning av Bill i parken! 😀

Det här inlägget postades i Agility, Emma, Mina djur, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Jag har en plan:

  1. toktassarna skriver:

    Jag tränar på gräset utanför våra hus, men jag är inte säker på att våra grannar är så roade tyvärr… Trots att hunden är tyst 🙂

    • nattlejonet skriver:

      Ok, lite ironiskt skrivet av mig… Men jag har fått för mig att grannarna här runtomkring är ganska toleranta iaf, väldigt många har djur &/eller små barn (& pluggar/jobbar på SLU/UDS). Parken är dessutom hyggligt bred så jag behöver inte vara precis bredvid ngt hus. Bill är som tur är tyst när vi tränar, det är annat med Zappa som laddar upp genom att skälla en del.

  2. fondelius skriver:

    Hur gick det då?! Får vi något bildbevis eller film kanske?!?! 😉

Kommentera

