Agility-app del 2

Fick svar ifrån Yvonne ang. agility-appen:

”Jag köpte den dyrare till min iPhone och sen passade den till min iPad…
Jag använder den mycket eftersom jag pendlar 2 timmar per dag och ritar gärna banor då… Eller ritar av delar på tävlingar som man vill träna på…
Den kan inte allt och är inte 100% men jag älskar den! ;o)
Jag ritade mina tre banor till Lag i Lagga i iPad och de funkade bra…
Efter ett tag har jag kommit på att det finns två sorters hopphinder… En sort utan hinderstöd som jag använde första tiden… Och då fick jag problem IR… Men det finns en hindertyp till…”

Jag tycker den verkar bra, så det är väl bara att slå till! 🙂

Det här inlägget postades i Agility, Shopping och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

