Högstaåsen NR

Fick en trevlig promenad med sällskap idag på Högstaåsens NR, som ligger strax norr om Uppsala. Jag har varit där i närheten en gång förut & gått, men eftersom det inte är nga skyltar in till parkeringarna, & naturreservatsskylten sitter mitt ute i skogen, så är det lite svårt att veta om man har kommit rätt… Fast nu vet jag iaf lite mer om området & nästa gång blir det lättare att hamna rätt!

För Bill var det väldigt nyttig träning att gå promenad med andra hundar. Han är schyst & lyssnar bra på mig men det är mkt spring i benen & snurr på hjärnkontoret. Träna mer på det oxå, kanske! 😉 Zappa är som vanligt rutinerad & håller koll men sköter sig mest själv.

Efteråt åkte vi vidare till ridhuset i Bälinge för att träna lite agility. Gick toppenbra!

Nu har hundarna fått tugga på ben & ligger helt utslagna vid mina fötter. Bara katten kvar att umgås med så att alla blir nöjda!

Det här inlägget postades i Agility, Emma, Mina djur, Natur och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

