Agility-app

Har äntligen fått igång min nya mobil på riktigt (behövde bara jaga kundtjänsten lite för att få ett nytt SIM-kort utskickat…).

Letade precis efter intressanta appar & hittade Agility iMap HD. Man ska kunna rita agilitybanor/övningar med hjälp av den i både iPhone & iPad, spara i PDF/JPG/PNG/IMAP-format & även kunna maila banorna/övn. till sig själv eller andra.

Tydligen går det också att klona banor för att sedan göra förändringar så att det blir en ny bana (sådana finesser som underlättar för en domare).

Verkar väldigt intressant & skulle säkert kunna underlätta för mig som domare & instruktör (tänk att slippa alla dessa lösa papper). Men en nackdel; priset…

Om det är ngn som läser här som har appen – skriv gärna en kommentar om den är värd pengarna eller inte!

Det här inlägget postades i Agility, Shopping och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Agility-app

  1. propiraya skriver:

    Har också undrat det, hopas att du får svar… 🙂

  2. toktassarna skriver:

    Jag tror att Yvonne Ahlin använder den, annars använder Ida Cronebäck den men jag vet inte om du känner henne 🙂

    Jag lägger de banor jag ritar o ska använda snart i min dropbox som jag ju når från telefonen. Det fungerar det med.

    • nattlejonet skriver:

      Jag sparar allt i ett moln, borde givetvis kunna komma åt det med mobilen men har inte testat än… Ska kolla med Yvonne annars vad hon tycker om appen. Tack!

Kommentera

