Egentid

Inser att jag måste ge Bill betydligt mer egentid med mig för att vi ska kunna jobba ihop oss. Tidigare har jag inte behövt planera för sådant eftersom när Zappa var aktiv hade jag bara henne att ägna mig åt. Ambitionerna för Ozzis del släppte jag ganska snabbt – han hade liksom inget driv, & Deia kom jag aldrig så långt med innan jag fick ta bort henne.

Zappa kräver fortfarande en hel del men det är inte i närheten av hur det var för nga år sedan. Till viss del kan jag använda henne & det hon kan i träningen av Bill = win-win situation men det behövs annat också…  Kan erkänna att mitt dåliga samvete för att lämna Z själv har styrt mig – även om hon inte mår dåligt av det (& får sitt iaf) så är det inte så det brukar vara. Men, för tillfället har jag hjälp så att hon slipper vara ensam & då kan jag med gott samvete lägga xtra tid & energi på herr Bill!

Det här inlägget postades i Emma, Mina djur och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Egentid

  1. Sofia skriver:

    Jag tycker så mkt om hans utseende 🙂 Synd att vi bor så långt bort för då hade han hamnat på mååånga bilder, ja Z med 😉

Kommentera

