Naturreservat idag igen!

Hade en väldigt härlig promenad tidigare idag på drygt 2 timmar i solen. Eftersom jag är uppvuxen vid havet så bara MÅSTE jag få tanka lite havskänsla ibland för att må bra! Idag kände jag hur allt negativt liksom rann av mig under tiden vi var ute & gick. Välbehövligt.

Naturreservaten vi gick i var först Kungshamn-Morga söderut, sedan Lunsen norrut (vi utgick ifrån Flottsund). Rekommenderas!!

         

Det här inlägget postades i Emma, Mina djur, Natur och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

