Prioritera är svårt – att prioritera rätt ännu svårare

Attans, vad jag har svårt att få ihop mitt liv just nu. Men om jag skriver en prioriterings-lista & sätter fast den i pannan på mig själv så kanske det funkar bättre!?

  1. Mina djur: allmän skötsel, motion & aktivering
  2. Jag: mat, sömn, motion, vara social.
  3. Andras önskemål, alla måsten & borden.

Check:

  1. Funkar hyfsat.
  2. Funkar sisådär, ibland…
  3. Tar över!!!

Dagens prio: gå långpromenad med hundarna, kanske träna lite & sedan sova. 🙂

Det här inlägget postades i Emma och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Prioritera är svårt – att prioritera rätt ännu svårare

  1. Åsa o Kaia skriver:

    är det inte bättre att sätta den i pannan på alla som har andra önskemål? Jag menar,det är ju svårt att läsa i pannan på sig själv!

Kommentera

