Mer godis till hundarna :)

När jag tränar eller går på promenad har jag mitt hundgodis (oftast kattunge-torrfoder eftersom det är små, icke-kladdiga & smakrika bitar) i den här godispåsen. Smidig, lagom stor, sitter kvar bra där jag hänger den i kläderna & ändå lätt att få loss för att tex. kasta iväg som belöning. Köpt på Clean Run.

Hemma förvarar jag hundgodiset i den här plåtburken som jag faktiskt hittade i min mataffär. Stilrent!

Det här inlägget postades i Mina djur, Shopping och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Mer godis till hundarna :)

  1. Åsa o Kaia skriver:

    Jag har en från Tajanis läder som jag tycker är kanonbra eftersom den stängs med snäppe istället för dragsko…

Kommentera

