Välkommen Bill!

Här är senaste tillskottet i min flock: Glencregg Bill

Han är en Border collie-hane på 1½ år som jag har haft på prov en kort period & nu bestämt mig för att behålla.

Mer info kommer på hans egen sida när jag har fixat iordning den… Givetvis blir det även löpande info här i bloggen – vi har lite att träna på! 🙂

Det här inlägget postades i Hemsidan, Mina djur och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Välkommen Bill!

  1. Ylva skriver:

    Grattis till en fin kille!

  2. Sofia skriver:

    Åh. En korthårig svart/vit Border collie som dessutom heter Bill. Himlans charmigt! Lycka till med honom 🙂

  3. propiraya skriver:

    Vad roligt! Stort lycka till 😀

  4. mayblomman skriver:

    Åh vad kul, Emma!! Hoppas allt är bra med dig och lycka till med Bill, han ser urgullig ut!

Kommentera

