Promenix

Borde ut & gå idag oxå, det är underbart väder, men frågan är vart? För att bo såpass centralt som jag gör (ca 10 minuter på cykel in till centrum) så har jag verkligen bra promenadvägar & mkt grönområden precis intill mitt hus – men ibland försvinner inspirationen iaf. Kan dessutom vara så att jag har rätt många bollar i luften för tillfället så all tankeverksamhet är liksom redan upptagen. 😉

Well, det blir nog en vända längs med Fyrisån söderut & sedan längs med åsen tillbaka. Därefter kan jag sätta mig framför datorn igen, med gott samvete, & jobba vidare med att rita banor (till rallytävlingen på söndag) & lite annat smått & gott!

Det här inlägget postades i Emma och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

