Träna på att tacka nej…

På ett ungefär får jag tvåsiffrigt antal domarförfrågningar – nästan varje vecka… Skulle gärna ta på mig fler uppdrag men håller hårt på att det ska vara kvalité på jobbet jag gör, & så ska varje uppdrag vara ngt jag ser fram emot!

Redan nu är jag dock inbokad lika mkt som det blev under hela förra året. Får se hur det slutar. Måste nog träna mer & hårdare på att tacka nej, men det är svårt. Tycker iaf att det är en bra balans på rally- kontra agilityuppdrag, jämnt utspritt över hela året & lite varstans i landet. 🙂

Nu laddar jag för att en kompis ska komma hit & sedan ska vi till Kungshamn-Morga & gå!

Det här inlägget postades i Agility, Emma, Rallylydnad och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Träna på att tacka nej…

  1. fondelius skriver:

    Vad roligt med mycket uppdrag! Men lagom ska det vara! 😉
    Hoppas du får en skön promenad!!! Kram

Kommentera

